
POINTMASTER PROGRAMSKA OPREMA
OD OBLAKA TOČK DO TRIKOTNIKOV
Program omogoča vnos oblakov točk. Ta oblak točk je potrebno mrežiti (triangulirati). Nato na podlagi trikotnikov izdelamo površine, ki jih enostavno nanašamo na želena mesta.
Sproti lahko generiramo površine in tudi primerjamo natančnost površine glede na mrežni model. Nato te podatke preverimo in izvozimo kot CAD model za nadaljno obdelavo.




POPRAVLJANJE MREŽE
Trikotniške mreže oz. modele v oblik STL, je potrebno tudi popraviti. Ponekod so v mreži luknje, ki jih je potrebno zapolniti in to nam program PointMaster omogoča, da naredimo na lahek način.
Z naprednimi funkcijami lahko pogladimo robove luknje v bolj gladke in tako dobimo gladek prehod med trikotniki.
Prav tako lahko na novo generiramo mrežo na želenem območju in s tem pogladimo grobe trikotnike.
IZDELAVA POVRŠIN – VZVRATNI INŽENIRING
Program nam omogoča enostavno polaganje mejnih krivulj na mrežo in tako gradimo površine skozi celotni model.
Spoji površin med sabo so vedno tangenti, kar lahko v vsakem trenutku preverimo z različnimi analizami, kot sta analiza ukrivljanosti in oddaljenost površin od dejanske mreže.
Na koncu obratnega inženirstva izvozimo narejene površine v datoteko IGS, ki jo nato prenesemo v CAD modelirnik ThinkDesign, kjer lahko na tem modelu izvajamo klasične operacije modeliranja.

